Excuse me, mademoiselle. Do you smoke?

Då var jag där igen,.. oaktiv på bloggen. ehe.
 
Nejmen har varit febrig hela helgen, men envis som jag är så var i lördagst så var jag i backen och tränade normalt med de andra ändå. Borde ju egentligen ha legat i sängen och vilat upp mig, för träningen resulterade med en äcklig hosta och jobbig rinnsnuva som jag blev tvungen att stå ut med på söndagen då jag stannade i stugan.
 
Praon idag på närvårdarlinjenYA så begav jag nog mig ändå på. Kastade in medicin på morgonen och har mått fintfint hela dagen. Helt okej dag faktiskt. Slutade däremot alldeles för fort, redan där vid 13 tiden så kan väl säga att vi var rätt rastlösa resten av timmarna då vi väntade på att mamma skulle ha arbetat klart. Imorgon efter praon så drar vi in till centrum och shoppa. Skall faktiskt försöka hålla i pengarna, men tomhänt hem, jaa det kommer jag nu inte iallafall.
 


Urgulliga dockor hade dom ju verkligen! Dog smått då man såg dom.


Var också ute och cruisade med rullstolen i korridorerna (Y)



Och till sist ala foreveralone på kaffe&choklad i matsalen.


Kommentarer
Postat av: onde snyggast

hahaha! snygg e man jo! speciellt näst sista bildin.. hrm :D kan ju disskuteras :)

Svar: hahah klar sak (;
Terese

2013-01-28 @ 17:51:32

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback