ABRACADABRA! Nope, you're still at my minds.

Ibland blir man bara tvungen att göra lite galna saker. Dels för att man inte vet vad det orsakar för konsekvenser och dels också för att liva upp livet lite. Man behöver inte alltid välja höger eller vänster, de trygga, säkra och tråkiga vägarna. Man kan gå rakt fram, göra sin egen väg. Man vet inte vad som finns i andra ändan, men spelar det någon roll egentligen? 
 
Okej nu har jag filosoferat klart. 

Det jag har gjort är väl inte så galet egentligen, men som sagt vi ska ju på besök till YA nästa veckas torsdag och vi fick då bara välja 1 linje av alla som dom har. (frissa,kock,närvårdare,husbygge..) Jag skulle ju ha kunnat tagit närvårdare då jag tror att det skulle kunna vara ett framtidsjobb för mig och så, men nej, jag tog helt spontalt el och automation istället hahah! Lättpåverkad vän som Hanna så fick jag medragen henne också i skiten, ihi. Troligtvis så är vi enda tjejjerna också men whatever, bara roligt det då isåfall.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback