Mjao!

So long så har jag haft ett riktigt bra sportlov. Fredagen gick otroligt snabbt, hoppade på oravais-bussen och medans jag väntade på nykarleby-bussen så chillade jag med Angelica,Sandra & Lollo vid ABC. Kom fram till Axel och spenderade då natten där. Vi hann även på en långpromenad igår. Sen då jag kom hem var det bara att göra sig klar och bege sig till revyn och den var nu riktigt bra som övriga år!
 
Sista dagen som 15-åring today också. Skall småstäda då släkten kommer imorgon och runt 17-tiden ikväll skall jag  bege mig på fotbollsträning. Får se hur den går.. det är ett riktigt bra tag sen sist. Möjligtvis hinner jag med en kvällslänk ikväll också?
 

Bamse♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback