Yesterday is history. Tomorrow is mystery. Today is a gift

Det blev lite changed plans igår kvälls ändå. Axel skulle till arbetet idag (lör) på morgonen så han kom inte så istället så kom Kamis och våldgästade mig. Det kändes så himla skönt och roligt att få prata och skratta med henne igen. Åh, saknar mina vänner jätte mycket ! Men på måndag så är jag back on track igen vilket känns skönt.
 
Och dethär är ju annars ingen desperat ''tyck synd om mig blogg'' nej, jag tar mina mediciner och jag känner mig så mycket bättre än vad jag kände mig för några dagar sedan. Har börjat bli lite piggare och godis och choklad får jag också i ett överflöd så de senaste dagarna har varit relativt lugna. Yesyes, ska sätta igång en film nu medans jag väntar på att älskling skall anlända så hörs vi då vi hörs.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback