Think positive

Large
Måste medge att jag har världens skönaste säng vissa dagar, och idag är det just en sådan dag. Har legat i sängen hela dagen och de enda gångerna jag har varit uppe på kryckorna så har varit typ wc visit och då jag blev tvungen att släppa ut en skrikande katt, som sen också skulle släppas in då det började regna haha. Farfar kom också över där 9 tiden men jag var så otroligt trött så orkade inte ens anstränga mig för att hålla mig vaken så jag sov nog till 12:30 tiden. Jag har ingen aning om när han for hem men nåjaa.
 
Axel kommer hit senare ikväll och stannar över helgen. Vi kommer nog bara ta det lungt och titta film och sånt. Får se då om jag orkar hålla mig vaken eller inte 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback