I want you to stay

Såhär dagen efter operationen så är väl de största prövningarna att ta sig från sängen till kök och wc.
Det märkte jag iaf i morse då jag svimmade. Ständigt så har jag värk i hela benet, jag blir väldigt trött av all medicin jag måste ta och mycket tårar har jag fått stå ut med domhär två dagarna. Medicinen tar jag flera gånger om dagen och någon riktig matlust har jag väl egentligen inte. Emellanåt mår jag faktiskt ganska illa. Tur att jag inte behöver vara i skolan imorgon heller. Min fina farmor for just hem men hon har annars varit hemma hos mig och hållit mig sällskap de gånger jag har varit vaken, tack ♥
 
Jag hade verkligen inte förväntat mig att alls skulle bli såhär jobbigt.
 


Kommentarer
Postat av: Johanna

kryyisarr! <3

2013-04-25 @ 19:42:48
URL: http://Johannatammisto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback