Baby you light up my world like nobody else

Passar på att blogga nu medans min tröttis sover.
Okay Igår drog jag, Axel, Conny, Vicki & Fred till Purmo på lite skräpmat. Mätta och belåtna drog vi vidare till plåtkämppä och kollade läget där. Efter det drog vi alla hem till Freds dit också Olav och Daniel kom. Satt där och chillade och så tittade vi film. Kom hem till Axels någongång i natt skulle jag tro.
 
Nåjo om idag finns det just ingenting att skriva om än att vi bara har gosat och tagit det lungt. Pysslar om varandra då båda är halvt sjuka. Glömde annars också skriva att Axel klippte sitt hår igår helt själv för första gången (egentligen var det meningen att jag någålunda skulle få klippa hans hår men det blev mer som ''Ärligt talat tror jag det blir bäst om jag får göra det själv..'' hahah tack för den du) Nejmen det blev nog riktigt fint! :) Dock har han inte riktigt velat ställa upp på någon bild
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback