Today you're a lot stronger than you were yesterday.

halåå. Nu sitter jag i datasalen igen och har allmänt tråkigt. Rätt irriterande då de andra har sånahär projekt emellanåt och att jag då inte får hjälpa till med något haha. Nåjo, idag är det ju sista prao-dagen och hela dagen så kommer det att vara vanliga, helt vanliga ämnen som modersmål,fysik och matte. Usch inte så att jag är överlycklig och studsar åpå som en studsboll av iver, nej verkligen inte. Nejmen får jag alltför tråkigt så kan jag ju ändå gå in till stan och shoppa lite, för har ju faktiskt inte köpt ett enda klädesplagg nu denna vecka, otroligt men sant. Har ju tyvärr den tendensen att då jag shoppar så har jag ingen pengakontroll och köper lixom allt det jag vill ha och sedan blir det som ''nä,men ojj, nu tog ju pengarna slut!''. no good, no good at all.
 
581487_379604925456791_844669009_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback