All of the stupid mistakes you have made in the past, lead you into the person that you're today.

Tänkte faktiskt blogga lite mera igår kväll men min dumma lilla dator hade fått någon slags hjärnblödning så slapp inte in på internätet och kunde därför inget annat göra än att sätta igång några virusskyddsprogram :s Men idag så funkar datorn rätt hysat:) Annars om gårdagens praodag så var den rätt långtråkig. På modersmålen satt jag ju på datorn och dog lite, på fysiken x 3 fick jag skriva deras fysikprov, ganska stolt då jag fick 8 poäng av 35, underkänd men ändå.. ;) lite experimenterade och så blev det lite faktafilm tittande. Lunchen var väl kanske den godaste på hela veckan. Tillsist så hade vi engelska x 2 , fick några engelska vitsar o. sånt, helt chill. Jahapp och det var den prao-veckan det. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback