Same shit, different day.

Jag känner mig så strandsatt ! Har nog åtminstone lite fjortisfasoner inom mig då att jag aldrig här i världen skulle kunna överleva utan mina raringar, datorn och telefonen. Nu är det så att varken av de två fungerar av några konstiga orsaker, kan varken ringa eller skicka sms eller komma ut på nätet, oohgaad. Men här sitter jag nu äntligen, på lillasysterns laptop. Nätet är trögt och tangenterna lyder inte mina ordrar, men bättre nu dethär än att sitta med hälsolära boken och plugga på prov osv. Yes, imorgon obligatorisk adventsgudstjänst från skolan, missar de två första lektionerna iaf, sen provskrivning, julmat och normal skoldag efter det.
 
 Tumblr_me6fyme2961rri3veo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback