giuud

haha märks nog att jag har arbetat idag :D är sååå trött! :) trodde inte det skulle vara så jobbigt att plocka och rensa jordgubbar ;) nåjo, väckning 04:30, åt frukost klädde på mejj och körde iväg med vespan till lillkyro. kom välbehållen fram hahah :) guidning och information på platsen, då allt på finska, men konstigt nog så förstod jag nästan allt :P plockase började då något efter klockan 6, plockade då till kvart före 11 :P .Ja och då man ändå har 9 i finska, så blev jag ju tvungen att testa mina kunskaper på stackars människor som inte förstod ett smack, haha ! kan ju säga att det gick sådäär ;) nejmen hittade nog en trevli tjejj som jag umgicks med :) jag harklade åpåå med min finska, och hon med sin svenska, mjihih. körde hem, for och hälsade på farmor&farfar, åt lunch där då. Letade mejj hemåt, slängde mejj på sängen och sov i 2 timmar :) drack kaffe så att man skulle piggna till och efter det har väl jag inte gjort något mer :) hamnade väl här då tillsist .
 
antecknat allt? bra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback