bara för att.

UTSEENDE
Jag är kortare än 175cm. - yess, 158,5 (y)
jag tycker att jag är ful. - nejdå
Jag blir lätt brun. - tyvärr int ):
Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg. - funderat lite på mörkt..
Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg. - kanske?
Jag har en tatuering. - nope
Jag har haft/har tandställning. - har
Jag har glasögon/linser. - nej
En helt okänd person har sagt att jag är snygg. - yess
Jag har mer än två piercingar. - nej
Jag har piercingar på andra ställen än i öronen. - nej
Jag har fräknar. - lite kanske?

 

FAMILJ
Jag har svurit åt mina föräldrar. - kanske dee
Jag har rymt hemifrån. - hahah åtminstone då jag var yngre, haha sådär utanför tomten till grannen elr något liknade haha !
Jag har blivit utslängd hemifrån. - nejdå
Mina biologiska föräldrar är ihop. - yep
Jag har ett syskon som är under ett år gammal. - nee
Jag vill ha barn nån dag. - vet man ju inte nu hlr..
Jag har barn. - nejnej
Jag har mist ett barn. - nejnej

 

SKOLA/JOBB
Jag studerar. [x
Jag jobbar. [sommarjobbar
Jag har somnat i skolan/jobbet [\
Jag har missat mer än en vecka av skolan. [x
Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats. [x
Jag har fått sparken. [] 

 

SKAMLIGHETER
Jag börjar fortfarande gråta av Disney filmer. - njaae
Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat. - hhaha inte vad jag vet men (;
Jag har gråtit av skratt. - ofc
Jag har limmat fast min hand i något. - vem har inte?
Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan. - hahahah nära (;
Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats. - ungefär 

 

HÄLSA
Jag föddes med en sjukdom. [] 
Jag har fått stygn på ett öppet sår. [] 
Jag har brutit ett ben. [] 
Mina tonciller har tagits bort. [] 
Jag har suttit hos läkaren med en vän. [] 
Mina visdomständer har tagits bort. [] 
Jag har genomgått en allvarlig operation. [] 
Jag har haft vattkoppor. [x
Jag har haft/har astma. [] 

 

RESANDE
Jag har kört mer än 300km på en dag. [x]
Jag har flugit. [x]
Jag har varit i Ryssland. []
Jag har varit i Kina. []
Jag har varit i England []
Jag har varit i Japan. []
Jag har varit i USA. []
Jag har varit i Afrika. []
Jag har varit i Asien. []

 

ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad. [] 
Jag har sett en fallande stjärna. [x
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna. [x
Jag har körkort. [moppe
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss. [x
Jag har sparkat en kille mellan benen. [x
Jag har hoppat fallskärm från ett flygplan.
Jag har lekt sanning eller konsekvens. [x
Jag har druckit en hel liter mjölk på en timme. [\
Jag har krockat i en bil. [] 
Jag har medverkat i ett skådespel. [i lågstadiet
Jag har träffat någon från internet i det verkliga livet. [] 
Jag har fångat en snöflinga på min tunga. [x
Jag har sett norrskenet. [x
Jag har suttit på ett tak på natten. [x
Jag har aprillat någon. [x
Jag har åkt taxi. [x
Jag har ätit sushi. [] 
Jag har åkt snowboard. [] 
Jag har kört skoter och har skoterförarbevis. [] 

 

FÖRHÅLLANDEN
Jag är singel. - nej (:
Jag är i ett förhållande. - jo♥
Jag är förlovad. - haha ne
Jag är gift. - haha ne
Jag har varit på en blind date. - haha ne
Jag saknar någon just nu. - vad tror du?
Jag har varit otrogen i ett förhållande. - nejj!, skulle aldrig ha samvete till det.
Jag har skiljt mig. - aldrig varit gift dude..
Jag har sagt att jag älskade någon och ljugit. - nix
Jag har sparat något från ett gammalt förhållande. - hmm,.. säkert något ?

 

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra. [x
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra. [x
Jag har smugit ut utan lov. [x
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar. [x
Jag har fuskat i ett spel. [x
Jag har struntat i ett prov. [\

 

DÅLIGA TIDER
Jag kan inte svälja piller. [] 
Jag röker. [] 
Jag har blivit diagnostiserad med depression. [] 
Jag tar mediciner mot depression. [] 
Jag har anorexi och/eller bulimi. [] 
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det. [\
Jag har vaknat gråtande. [x
Jag har somnat gråtande. [x

 

DÖDEN
Jag är rädd för att dö. - nånä
Jag hatar begravningar. - vem gillar dom riktigt?
Jag har sett någon dö. - isf något djur
Någon nära till mig har försökt begå självmord. - inte vad jag veet
Någon nära till mig har begått självmord. - nejj

 

MATERIALISM
Jag äger en iPod eller en mp3-spelare. [x
Jag har en ohälsosam relation med anime/manga. [] 
Jag har egen TV. [] 
Jag har egen dator. [x
Jag äger många dyra designerväskor. [] 
Jag äger något från H&M. [x
Jag samlar på serietidningar. [] 

 

SLUMPVIS
Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det. - nää
Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang. - haha, måste väl göra det nästa gång (;;
Jag har lätt för att öppna mig för nya människor. - joo (:
Jag ser på nyheterna. - om just det råkar vara på..?
Jag dödar inte insekter. - satanheller, KILL EVERYONE!
Jag svär ofta. - hah det händer väl
Jag sjunger i duschen. - sometimes
Jag är en morgonperson. - nejjfan

 

bara för att honde andra såg så sööt ut här :D


Kommentarer
Postat av: Johannaaaa

Så int mejj först :D *blind nåjaa men FUUUUUUUU TEREEESE!!!!

Svar: syftade ju på dejj dumbass :D mjjihihih
Terese

2012-07-31 @ 09:02:43
URL: http://Johannassite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback