28.04.12

nee, har fortfarande inte hunnit lagat någon header elr något till bloggen :P har inte haft tid.
Nu så har jag förästen en "tyst minut" för min telefon som tog sina sista andetag idag :thumbdown: skärmen slocknade helt.. men hade tur då jag kunde knappar och sånt utantill, så jag fick nu åtminstone ringt till mami, så hon kunde komma och hämta mej från stads visiten :D var ju till stan och åt på rax med tjejjerna från fotislaget, for sen efter ätandet till botnia hallen för att titta på dam matchen mellan IFK och Jaro. jes, papi har ju fixat min vespa/skooter , så far ut o kör då ikväll :) övar lite bara?

sista bilderna nudå på denhär konstiga telefonen,.
'
tur att jag ändå slapp dej, så söndrig som du var, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback